Slytherin
1 Lekcja Eliksirów.
Dawno,dawno,temu za górami za lasami w szkole magii i czarodziejstwa odbyła się lekcje 1 w historii szkoły a szkoła nazywała się Hogwart.Uczniowie się nie znali jeszcze na lekcjach więc siedzieli cicho i spokojnie i czekali aż profesorka wejdzie do klasy nauczycielka od Eliksirów nazywala się Madi Verian-Girs była to spokojna miła nauczycielka wszyscy byli cicho gdy nagle do klasy weszła Pani Profesor podeszła do biurka położyła pergamin i się przywitała wesoło. Witam Drodzy uczniowie jestem Nauczycielką Eliksirów i nazywam się Madelajn Verian-Girs ale możecie mi mówić Pani Profesor albo Pani Madi.Powiedziała profesorka do klasy i wzięła pergamin z biurka i zaczeła wyczytywać nazwiska by sprawdzić czy wszyscy są więc zaczeła wyczytywać.
-Vipera Snape- wypowiedziała głośno nazwisko dziewczyny i się rozejrzała po klasie.
-Jestem Pani Profesor.!-krzykneła dziewczynka z konca klasy.
No dobrze to przejdziemy do dzisiejszej lekcji Profesorka machnęła różdzka a podręczniki wylądowały po dwa na każdej ławce.Proszę otworzyć podręcznik na 1 stronie.Profesorka się odwróciła w strone tablicy i napisała różdzką temat.Lekcja Organizacyjna co to są Eliksiry.Uczniowie tak jak Profesorka rozkazała Madi nie była zdziwiona ze jest taka cisza wkońcu to jej 1 lekcja w szkole magii.
-No Dobrze kto mi powie co to są eliksiry?-spojrzała po klasie i zobaczyła 3 ręce w górze
-Nicol proszę.-powiedziała profesorka
-Eliksir- niezwykły wywar wykonany z niezwykłych składników.Podstawowy Czynnik magiczny.Eliksiry mają różnorodne zastosowania : czasami też niekorzystne.-powiedziała dziewczynka
-Dobrze-powiedziała profesorka-+5 pkt dla Gryffindoru !
Dziewczynka się tylko uśmiechnęła i nic nie powiedziała
-Dobrze kontynuujmy dalej.
Lekcja trwała a uczniowie z wielką chęcią słuchali Profesor Madi i z przyjemnością wyszli z klasy a Profesorka zadowolona z Siebie usiadła na fotelu uśmiechnęła się i napiła się czegoś.
I tak się skończyła 1 lekcja Eliksirów ;)